Cum pot trimite un produs in garantie?

Pentru a trimite un produs in garantie, va rugam completati urmatorul formular:

Click aici pentru formularul de garantie

Pentru o rezolvare cat mai eficienta a problemelor intampinate, va rugam sa ne furnizati cat mai multe informatii despre problemele aparute (defectiunea, conditiile in care s-a produs/se poate reproduce, imagini/video, etc.).

Atentie:
Inainte de a completa formularul de garantie, va rugam asigurati-va ca toate produsele pe care doriti sa le trimiteti sunt ambalate corespunzator (ambalaj cu suport dur). In cazul in care produsele dvs. vor suferi defecte ca urmare a ambalarii necorespunzatoare pentru conditiile de transport, aceste produse vor pierde dreptul de garantie!


Care este perioada de garantie?

Produsele Trevor.ro beneficiaza de:

  • 24 de luni garantie pentru persoanele fizice;
  • 12 luni garantie pentru persoanele juridice.

Produsele resigilate dispun de garantie pentru o perioada de 12 luni.
Anumite produse pot avea o perioada de garantie mai scurta, in functie de durata medie de utilizare a produsului.


Care sunt tipurile de garantie?

Garantia standard

Pentru toate produsele vandute si livrate de Trevor.ro, primiti certificat de garantie conform legislatiei in vigoare.

  • Garantia standard pentru un produs este de 24 de luni de la data achizitiei, pentru persoanele fizice.
  • Pentru persoanele juridice, garantia standard este de 12 luni de la data achizitiei.
  • Garantia este valabila pentru viciile de fabricatie si isi pierde valabilitatea in cazul utilizarii necorespunzatoare a produselor si a uzurii fizice prin utilizare.

Cum se realizeaza garantia?

Pasii pentru trimiterea produsului in garantie:

  1. Deconectati produsul de la reteaua de energie sau de la reteaua de apa (in cazul bateriilor sanitare). Pentru siguranta, solicitati ajutorul unui profesionist.
  2. Demontati produsul exact asa cum a sosit atunci cand a fost achizitionat.
  3. Ambalati produsul in cutia originala sau in cutie de carton dur si securizati cu folie cu bule, ziare sau reviste.
  4. Completati urmatorul formular: Formular de garantie.
  5. Optional, puteti contacta serviciul de relatii clienti pentru a anunta problema dvs. (aveti pregatit numarul de comanda sau numarul de telefon de pe care ati plasat comanda).

Contact:


Cum procedati daca produsul trimis in garantie nu are probleme?

In cazul in care trimiteti un produs iar acesta nu are defecte (adica este functional), se va percepe o taxa care acopera costul transportului.


Produsele asupra carora se intervine mai dispun de garantie?

Daca detineti un produs cu garantie si doriti sa beneficiati de avantajele acesteia, este crucial sa evitati interventiile neautorizate asupra produsului.

Interventiile neautorizate includ:

  • Modificari, reparatii sau ajustari efectuate de persoane sau centre de service neautorizate de producator, furnizor si/sau reglementarile in vigoare.

Atentie:
Atunci cand interveniti asupra produsului (ex: deschiderea carcasei sau schimbarea componentelor), riscati sa pierdeti garantia. Acest lucru inseamna ca, in cazul unor probleme ulterioare in perioada de garantie, nu veti mai putea beneficia de reparatii gratuite sau inlocuiri.

Pentru a nu pierde garantia, este esential sa ne sesizati orice problema la: